همزمان با دهه مبارک فجر یادواره شهدای کارگری شهرستان دلیجان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اراک - به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر یادواره شهدای کارگری با حضور مردم، خانواده شهدا، رعیتی‌فرد معاون روابط امور کار وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی ورئیس بسیج کارگران و کارخانجات کشور و مسئولان استانی و شهرستانی در دلیجان برگزار شد.

در این مراسم که در قطب صنعتی بوعلی دلیجان برگزار شد از خانواده شهدای کارگر این شهرستان دلیجان تجلیل شد.

رعیتی‌فرد معاون روابط امور کار وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی ورئیس بسیج کارگران و کارخانجات کشور در مراسم این یادواره با اشاره به شهادت رسیدن ۱۴ هزار شهید کارگر در جنگ تحمیلی با همکاری همه‌جانبه کشور‌های غربی، شرقی و عربی و صدام مطالب زیر را عنوان کرد.

قدرت و اعتبار ایران اسلامی مدیون خون‌شهدا و خانواده آنان و نیز پیروی از ولایت است و به فرموده مقام معظم رهبری، کارگران در زمان دفاع مقدس دو جهاد انجام دادند؛ چراکه هم در دفاع مقدس مشارکت داشته و هم در فرآیند تولید خدمت‌رسانی می‌کردند.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی اتفاقات گسترده‌ای به وقوع پیوست که هر کدام از این اتفاقات می‌توانست دولت یا حکومتی را ساقط کند، اما با رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و جانفشانی مردم و رزمندگان سرپا ایستاد.

در شرایط جنگ اقتصادی هستیم و دشمن همه حملات خود را چه در نظامی، چه فرهنگی و چه در حال حاضر که جنگ اقتصادی است علیه ملت ایران روا داشته است، اما ملت ایران ایستادگی کرده و تمام نقشه‌های دشمن را نقش‌برآب کرده است.

کارخانه‌های ما با وجود تحریم‌ها همچنان سرپا ایستاده و علاوه بر تولید برای داخل صادرات نیز انجام می‌دهد و همانطور که مردم در زمان دفاع مقدس به نیرو‌های مسلح کمک کردند الان هم می‌توانند در جنگ اقتصادی کمک کنند و ما نیز باید موانع تولید را از برابر تولیدکنندگان برداریم و به کمک جهادگران تولید برویم.

رعیتی‌فرد معاون روابط امور کار وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی ورئیس بسیج کارگران و کارخانجات کشور در پایان گفت: با توجه به روحیه بسیجی برای رشد و تعالی دادن وضعیت تولید کشور این تفکر می‌تواند مشکلات جامعه را حل کند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسینی
۲۱:۱۷ ۲۳ فروردين ۱۴۰۱
کارگری سادم
آخرین اخبار