همزمان با ایام دهه فجر ۱۱ پروژه مخابراتی و عمرانی در شهرستان نهاوند افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان - پنج طرح مخابراتی و ارتباطی با اعتباری افزون بر ۱۱ میلیارد ریال در شهرستان نهاوند با حضور مسئولان این شهرستان افتتاح و بهره‌برداری شد، به نمایندگی از این طرح‌ها اجرای شبکه فیبر نوری زمینی از آورزمان به روستا‌های عشوند و بانسره به طول ۸ کیلومتر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

همچنین طرح پارک محله‌ای آسیاب به نمایندگی از پنج طرح عمرانی با اعتباری افزون بر هشت میلیارد و پانصد میلیون تومان در محله گوشه‌سرآسیاب شهر نهاوند کلنگ‌زنی شد.

کل محدوده این پارک دارای مساحت پنج‌هزار و ۵۰۰ مترمربع است که دارای بخش‌های فضای بازی کودکان به مساحت ۲۰۰ مترمربع، فضای میدانگاهی برای مراسم و مناسبت‌ها به مساحت ۵۰۰ مترمربع و مسیر سلامت و ست ورزشی خواهد بود.

همچنین پنج طرح شهرداری نهاوند با اعتباری افزون بر هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کلنگ‌زنی، افتتاح و به بهره‌برداری رسید که این طرح‌ها شامل ساماندهی میدان قیصریه، کلنگ‌زنی دسترسی بلوار بیست‌متری امام حسین (ع) به قلعه به طول حدود ۶۵۰ متر، کلنگ‌زنی دسترسی بلوار سی‌متری امام حسین (ع) به بلوار خلیج فارس به طول ۹۰۰ متر، ادامه اجرای کندرو بلوار کربلا (سردار سلیمانی)، افتتاح گرمخانه شهر نهاوند و کاشت ۸۵۵ نهال به یاد شهدای گرانقدر شهرستان است.

طرح جوار دانشگاهی مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه حاج حشمت شهبازی نهاوند با حضور مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان همدان و سایر مسئولین شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید که هدف از این طرح توانمندسازی مهارتی دانشجویان و کمک به اشتغال دانش‌آموختگان دانشگاهی شهرستان بر پایه سه فرآیند اصلی نیازسنجی مهارتی، ارائه خدمات مشاوره شغلی و آموزشی است.

منبع: ایسنا
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.