معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان همدان از واگذاری ۱۴ واحد مسکونی با ۴۸ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال به مددجویان این استان در دهه فجر خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- حمیدالله فارسی گفت: اعتبار این واحد‌ها از محل بودجه سازمان بهزیستی استان همدان، تسهیلات بانکی و سهم آورده مددجویان تامین شده است و همزمان با آغاز دهه مبارک فجر افتتاح و تحویل مددجویان این نهاد قرار گرفت.

به گفته او متراژ این واحد‌ها بین ۵۰ تا ۷۰ مترمربع است که به تفکیک شهرستان در کبودرآهنگ چهار واحد، ملایر، تویسرکان، رزن و فامنین هر کدام ۲ واحد و در اسدآباد و نهاوند هر کدام یک واحد به مددجویان زیر پوشش واگذار شد.

معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان همدان گفت:چهار واحد به منظور اجرای تفاهم نامه با قرارگاه خاتم الانبیا برای مددجویان زیر پوشش سازمان ساخته شده است و هشت واحد مربوط به خانواده‌های دارای ۲ معلول و ۲ واحد هم به خانواده‌های تک معلولی و تحت پوشش واگذار شد.

فارسی گفت:با هدف تامین مسکن مددجویان این نهاد در ۱۰ ماه ابتدای سالجاری ۱۲۵ واحد مسکن مددجویی به خانواده‌های زیر پوشش این نهاد واگذار شده است.

او گفت: این سازمان در کاهش مشکلات جامعه هدفنقش موثری دارد و یکی از رسالت‌های مهم سازمان بهزیستی تأمین مسکن خانواده‌های دارای معلول است.

معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان همدان گفت: اولویت در واگذاری بنا‌ها را برای خانواده‌های دارای بیش از ۲ معلول است و خانواده‌های تک معلول، زنان بی سرپرست و بد سرپرست هم می‌توانند از طرح مسکن بهزیستی استفاده کنند.

فارسی گفت: ساخت مسکن مددجویی با ظرافت و دقت انجام می‌شود چراکه تنها هدف سازمان بهزیستی تأمین سرپناه نیست بلکه با ساخت مسکن مناسب منزلت اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مددجویان نیز در نظر گرفته می‌شود.

منبع ایلنا

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.