۴۴ هزار بسته معیشتی امروز در گیلان بین نیازمندان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان رشت - در هفتمین روز از آغاز دهه فجر ۴۴ هزار بسته معیشتی در سطح استان گیلان و در بین نیازمندان توزیع شد.

آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان در مراسم توزیع این بسته‌ها با بیان اینکه مردم ایران به یک الگو در جامعه بین المللی تبدیل شده است، گفت: مردم جامعه‌ای که ویژگی استکبار ستیزی داشته باشند از هیچ دشمنی هراس نخواهند داشت.

به گفته او، هم آوایی مردم در رزمایش مواسات زبان‌زد جامعه بین الملل و جهان اسلام شده و ملت ایران در عرصه ایثار و توجه به همنوعان از سفره خود گذشتند تا سفره هموطن خود خالی نماند.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه یکی از دستاورد‌های انقلاب مشارکت صمیمانه مردم است، گفت: مردم ایران در عرصه‌های مختلف همواره حماسه خلق کرده اند و در عرصه کمک به همنوع نیز تصاویر بیاد ماندنی در اذهان باقی گذاشتند.

به گفته او، گیلانیان همانند دوران دفاع مقدس که هزاران کامیون کالا به جبهه‌های حق علیه باطل توزیع کردند در دوران کرونا نیز با توزیع بسته‌های معیشتی حماسه‌ای عظیم خلق کردند.

در سفر رئیس جمهور به گیلان نیز برای محرمیت زدایی در مناطق مختلف این استان منابعی اختصاص یافته است.

محمد زهرایی، رئیس بسیج سازندگی کشور نیز با بیان اینکه مدل رفتاری ملت ایران در دوران تحریم و فشار حداکثری یک الگوی بی بدیل است، گفت: در دورانی که مردمی در کشور‌های ثروتمند تمام فروشگاه‌ها را غارت میکردند در ایران مردم نوع دوست در تلاش برای کمک به یکدیگر بودند.

به گفته او، کمک‌های مومنانه همچنان ادامه دارد و در آستانه عید نوروز نیز بسته‌های معیشتی در سراسر کشور بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه مردم گیلان در این شرایط سخت اقتصادی درکنار مسئولان به کنترل کرونا کمک کردند، گفت: مردم گیلان از ابتدای کرونا ۳۶۵میلیارد تومان به همنوعان کمک کردند که جای قدردانی دارد.

به گفته او، در هفتمین روز از دهه فجر، در کنار بسته‌های معیشتی یک میلیون بسته کمک تحصیلی بین نیازمندان توزیع شده است.

مسئله اقتصادی مهم‌ترین عامل کاهش ازدواج است و به این منظور در سال جاری ۱۰ میلیارد تومان جهیزیه برای زوج‌ها اهدا شده است.

در سال جاری ۲۱۹ زندانی به دست خیران و گروه‌های جهادی با کمک ۹ میلیارد تومانی آزاد شده و این کار خیر ادامه دارد.

 


انتهای پیام/م.‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.