۸ طرح عمرانی و اقتصادی بیارجمند شاهرود با اعتبار ۳۲۳ میلیارد و ۷۱۳ میلیون ریال و با حضور چند تن از مسوولان و مردم به بهره برداری رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان - فرماندار شاهرود گفت: این طرح‌ها شامل بهسازی بافت تاریخی، آبرسانی روستایی، بهسازی و ساماندهی راه روستایی و آبیاری نوین است.

ابوطالب جلالی گفت: برای ساماندهی بافت تاریخی کوچه شیخان بیارجمند با ۵۰۰ متر مربع مساحت، مبلغ سه میلیارد ریال از اعتبارات میراث فرهنگی هزینه شده است.

برای بهره‌برداری از راه آسفالت محور بیارجمند- چاه جام که ۱۳ کیلومتر طول دارد ۲۷۵ میلیارد ریال و نیز برای بهسازی معابر روستای احمدآباد با پنج هزار و ۴۳۳ متر مربع مساحت سه میلیارد و ۶۱۳ میلیون ریال از محل اعتبارات بنیاد مسکن تامین اعتبار شد.

برای آبرسانی روستای رباط زنگ که خط انتقال آن ۲کیلومتر و شبکه توزیع ۵۰۰ مترمربع دارد، مبلغ ۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات روستا‌های فاقد دهیاری هزینه شد.

برای آبرسانی به روستای کلاته مطهری یک چاه نیمه عمیق حفر شد و خط انتقال آن ۴۵۰ متر است که چهار میلیارد ریال هزینه در بر داشت.

برای بهسازی ۲۵۰۰ متر مربع از معابر غزازان هم سه میلیارد ریال و نیز طرح آبیاری نوین این روستا که ۶۰ هکتار مساحت ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال هزینه شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.