۱۰ پروژه عمرانی، اقتصادی و فرهنگی به مناسبت دهه فجر در شهرستان آبدانان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام مورد بهره برداری قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - به گفته سعید هژبری این تعداد طرح شامل افتتاح منازل مسکونی مددجویان کمیته امداد حضرت امام (ره)، روکش آسفالت مسیر روستای انجیره به آبدانان، بهره برداری از سه دکل مخابراتی، زمین چمن مصنوعی، پارک شهر سرابباغ و گازرسانی به روستا‌های مناطق گرمسیری شهرستان آبدانان است که با افتتاح این طرح‌ها بخش بزرگی از مشکلات و زیرساخت‌های این شهرستان مرتفع می‌شود.

برای احداث و تکمیل طرح‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان آبدانان مبلغ ۴۷۷ میلیارد ریال از محل اعتبار‌های عمرانی استانی هزینه شده است.

 پروژه تونل کبیرکوه یکی از طرح‌های ملی با کاربرد بین المللی است که ۴۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبار‌های سفر رییس جمهوری به آن اختصاص یافته و بهره برداری از آن در دستور کار مدیریت استان ایلام است.

حضور در گلزار شهدای آبدانان، ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، دیدار با خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران بخش سرابباغ و حضور در جمع مردم این بخش و رسیدگی به مسائل و مشکلات آنان از دیگر برنامه‌های معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام در جریان سفر یک روزه به شهرستان آبدانان بود.

انتهای پیام/ ن

برچسب ها: افتتاح طرح ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.