قائم مقام ستاد گرامیداشت دهه فجر در فارس مسیر‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن در شیراز را اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - حجت‌الاسلام حسین ملک‌مکان در نشست خبری مجازی از برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت خودرویی و موتوری در استان فارس خبر داد.

او گفت: با توجه به همه‌گیری کرونا در تمامی شهر‌های استان فارس راهپیمایی به صورت خودرویی و موتوری برگزار می‌شود.

ملک مکان گفت: مراسم در شهر شیراز از ساعت ۹ صبح شروع شده و تا ۱۱ ادامه دارد و  حاجی بابایی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم سخنران این مراسم است.

به گفته او؛ شروع مسیر از میدان الله به سمت ولیعصر است که پس از آن به سمت خیابان زند، میدان امام حسین (ع)، میدان نمازی، خیابان ملاصدرا و در نهایت به سمت مکان اقامه نماز جمعه حرکت می‌شود.

قائم مقام ستاد گرامیداشت دهه فجر در استان فارس گفت: در مسیر شمال غرب شیراز تنها راهپیمایی به صورت موتوری خواهد بود و این مسیر از معالی‌آباد شروع می‌شود و در مسیر به راهپیمایی خودرویی ملحق می‌شود و تنها در این مسیر به صورت موتوری است.

ملک‌مکان گفت: تدابیر ترافیکی لازم برای برقراری راهپیمایی خودرویی اندیشیده شده است و در خیابان‌های اطراف حرم و محل نماز جمعه نیز مانند هفته‌های قبل پارکینگ‌هایی قرار داده شده تا مشکلی برای پارک خودرو‌ها وجود نداشته باشد.

او گفت: برنامه‌های فرهنگی نیز در مسیر برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود و در ساعت برگزاری راهپیمایی از طریق رادیو آهنگ‌ها و شعار‌های انقلابی پخش می‌شود تا فضای شهر و راهپیمایی شور انقلابی پیدا کند.

قائم مقام ستاد گرامیداشت دهه فجر در استان فارس گفت: همچنین ۱۲ خودرو مجهز به سیستم صوتی با فاصله معین اقدام به پخش شعار‌ها و سرود‌های انقلابی می‌کنند.

به گفته او گروه‌های سرود نیز در برخی از میادین از جمله میدان امام حسین (ع) به صورت زنده به اجرای سرود می‌پردازند.

ملک‌مکان گفت: راهپیمایی به نماز جمعه ختم می‌شود قرائت قطعنامه و سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز انجام می‌شود.

 استفاده از خدمات مترو و اتوبوسرانی در ساعات برگزاری مراسم رایگان است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار