استاندار فارس تاکید کرد؛

بزرگداشت ۲۲ بهمن توام با حفظ سلامت مردم

ایمانیه گفت: باید با برنامه ریزی های لازم و بر اساس دستورالعمل های ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا زمینه ای فراهم کنیم که برگزاری این آیین ارزشمند توام با حفظ سلامت آحاد جامعه باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - محمدهادی ایمانیه در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، که با هدف برنامه‌ریزی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه برگزار شد، ضمن تبریک این ایام عنوان کرد: دهه پر فروغ فجر یادآور آرمان‌های مقدسی همچون استقلال، آزادی و تحقق جمهوریت در بستر دین مبین اسلام است.

او گفت: هموطنان ما برای دستیابی به این آرمان‌ها نهال انقلاب اسلامی را با رهبری‌های مدبرانه امام خمینی(ره) در خاک کشور کاشته‌اند و در چهار دهه گذشته یا فداکاری‌ها، از خودگذشتگی‌ها، تحمل سختی‌ها و حمایت‌های خود از این نهال محافظت کرده‌اند که امروز شاهد تنومند شدن آن هستیم.

او با تاکید بر اهمیت برگزاری راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه، گفت: پیش از شیوع بیماری کرونا این راهپیمایی پر شور همواره به صورت خود جوش از سوی مردم برگزار می‌شد، اما اکنون باید با برنامه ریزی های لازم و بر اساس دستورالعمل های ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا زمینه ای فراهم کنیم که برگزاری این آیین ارزشمند توام با حفظ سلامت آحاد جامعه باشد.

استاندار فارس گفت: بر اساس رنگ‌بندی شهرهای استان در مناطق زرد و نارنجی امکان راهپیمایی حضوری انجام می‌شود.

او گفت: با توجه به وضعیت قرمز شیراز برگزاری مراسم ۲۲ بهمن بر اساس تصمیم ستاد ملی و به احتمال قریب به یقین به صورت خودرویی انجام خواهد شد.

استاندار فارس گفت: با توجه به اینکه شهرها رنگ و بوی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به خود بگیرد بسیار حائز اهمیت است و باید علاوه بر اقداماتی که مردم و اصناف به صورت خود جوش انجام می‌دهند، در دستور کار متولیان امر قرار داشته باشد.

فعال بودن موکب‌ها و پویایی و نشاط مساجد در روز ۲۲ بهمن ماه از دیگر موضوعاتی بود که ایمانیه به آنها اشاره و بر لزوم برنامه ریزی مشخص برای مسیرهای احتمالی راهپیمایی خودرویی و فراهم شدن امکانات و وسایل نقلیه عمومی برای حضور در مراسم سخنرانی تاکید کرد.

استاندار فارس گفت: مراسم سخنرانی باید در فضای آزاد و با رعایت اصول بهداشتی انجام شود و بهره‌گیری از فرصت‌های رسانه‌ای و فضای مجازی و تولید برنامه‌های مناسب از سوی صدا و سیما را مهم دانست و بر آن تاکید کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار