معاون بازرگانی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد از عرضه ۱۸ هزار تن میوه و تره‌بار در بازار‌های این کلانشهر خبرداد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - جواد آهویی گفت: بر اساس داده‌های آماری ۱۸ هزار تن میوه و تره‌بار مورد نیاز شهروندان از بازار‌های تحت پوشش شهرداری مشهد تأمین می‌شود.

دسترسی راحت و آسان شهروندان به بازار‌های میوه و تره‌بار و ارزاق، قیمت مناسب، زیر قیمت بازار‌های دیگر و مرغوب بودن از جمله دلایل استقبال شهروندان از بازار‌های شهرداری مشهد است.

او گفت: این میزان هرسال نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش می‌یابد که نشان از موفقیت عملکردی شهرداری در تأمین نیاز‌های شهروندان دارد.

آهویی گفت: بازار‌های میوه و تره‌بار با هدف پاسخگویی به نیاز شهروندان در مناطق کم برخوردار شهر ایجاد شده است و خوشبختانه مورد استقبال شهروندان نیز قرار گرفته است.

معاون سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: ۱۴ بازار میوه و تره‌بار و ۳۰ بازار ارزاق و دو بازار تخصصی پروتئین در مناطق شهری مشهد به ارائه خدمت می‌پردازند.

او گفت: در بازار‌های شهرداری مشهد ۸۷ قلم کالا در فروشگاه‌ها به قیمت عمده فروشی و هفت قلم میوه و تره‌بار به قیمت میدان بار به خریداران عرضه می‌شود.

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.