با گسترش تعاملات بین بخشی میان سازمان میادین و شهرداری منطقه 9 شهرداری مشهد زمینه سرمایه گذاری از طریق مشارکت بخش خصوصی تسهیل می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ احمد محبی مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد، در حاشیه جلسه با مدیر منطقه 9 شهرداری مشهد گفت : ارائه خدمات مطلوب به شهروندان از جمله احداث فروشگاه‌ها و بازارهای میوه و تره‌بار «شهرما» با هدف حذف واسطه گری از جمله رسالت‌های شهرداری است که این امر با همکاری بین بخشی شهرداری‌های مناطق و سازمان‌ها امکان پذیر خواهد بود.

وی در ادامه افزود: به منظور ایجاد بستر مناسب برای فراهم کردن فرصتهای سرمایه گذاری، رونق بخشیدن فضای اقتصادی و همچنین افزایش رضایتمندی شهروندان نیازمند استفاده از پتانسیل های موجود در منطقه 9 شهرداری هستیم.

محبی با اشاره به پراکنش فروشگاه‌ها و بازارهای میوه و تره‌بار «شهرما» در نقاط مختلف شهر افزود: در حال حاضر در مناطق 1، 8 و 11 نسبت به سایر مناطق پتانسیل خدمت رسانی کمتر بوده که امیدواریم با بهره مندی از شیوه های نوین مدیریتی شرایطی در شان و منزلت زائران و شهروندان مشهد مقدس به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام فراهم شود.

در همین راستا ساسان نورین مقدم مدیر منطقه 9 شهرداری مشهد گفت: شهرداری منطقه 9 آمادگی تعامل و مشارکت در زمینه ایجاد فضاهای فروشگاهی و یا مراکز عرضه مستقیم از تولید به مصرف کالا را دارد که با توجه به پتانسیل موجود در منطقه و برنامه ریزی مدون نیاز به احداث یک هایپرمارکت و افزایش تعداد فروشگاه‌های «شهرما» و همچنین تسهیل در تردد رفت و آمد عابرین با احداث پل عابر پیاده مکانیزه احساس می‌شود.

مدیر منطقه 9 ادامه داد : امیدواریم با تعاملات همه جانبه فی مابین شهرداری منطقه و سازمان میادین شاهد خدمت رسانی مطلوب به شهروندان از جمله ساکنان این منطقه باشیم.


انتهای پیام// ف.ح

 

تسهیل سرمایه گذاری از طریق مشارکت بخش خصوصی در مشهد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.