در راستای ارائه خدمات بیشتر و ایجاد بستر اشتغال‌زایی، تا پایان سال جاری فروشگاه «شهرما» و بازارهای تخصصی راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، احمد محبی مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد، گفت: با توجه به نام‌گذاری سال جدید به اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، این نام را سرلوحه کار سازمان در سال ۹۶ قرار داده و درصدد هستیم تا بستر اشتغال و بهره‌مندی از تولیدات داخلی و بومی را بیش از گذشته گسترش دهیم.

وی افزود: به منظور برقراری عدالت اجتماعی در میزان دسترسی به فروشگاه‌های «شهرما» و محصولات عرضه مستقیم و از تولید به مصرف با تخفیفات دائمی تا پایان سال جاری ۳ فروشگاه دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید که تعداد فروشگاه‌های «شهرما» به عدد ۳۲ افزایش پیدا می‌کند.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد گفت: با توجه به استقبال گسترده شهروندان از جمعه بازار خودرو در بلوار مجیدیه، بازار خودرو شماره ۲ در شمال یا شرق مشهد نیز تا پایان سال جاری آماده بهره‌برداری خواهد بود.

محبی خاطر نشان کرد: جمعه بازار موتورسیکلت و دوچرخه واقع در پایانه مسافربری راه ابریشم جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: احداث و راه‌اندازی بازارهای تخصصی از جمله بازارهای صنایع دستی، مشاغل خانگی و پروتئین از دیگر اقدامات سازمان میادین در سال جاری خواهد بود.

انتهای پیام//ف. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.