رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت:راهپیمایی ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی روز جمعه در ۶۲ شهر و بخش خوزستان به صورت موتوری و خودرویی برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - حجت‌الاسلام علیرضا قربانی گفت:  پیش از این قرار بود راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن به صورت حضوری و غیرموتوری برگزار شود که در این خصوص همه تابع تصمیم ستاد ملی و استانی کرونا هستیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان می‌گوید:  راهپیمایی موتوری و خودرویی در کلانشهر اهواز از ساعت ۱۰ صبح از مقابل کتابخانه مرکزی اهواز در ساحل شرقی کیانپارس تا مصلای مهدیه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول گفت: در مراسم گرامی داشت یوم‌الله ۲۲ بهمن در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اهواز سخنران نخواهیم داشت.

به گفته او  در پایان این راهپیمایی موتوری وخودرویی ۲۲ بهمن، آیین نماز جمعه به امامت حجت الاسلام سیدمحمدنبی موسوی فرد نماینده، ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز برگزار خواهد شد.

ولی الله حیاتی فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا خوزستان نیز گفت:راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در سراسر خوزستان به صورت موتوری و خودرویی با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

این دومین سال پیاپی است که راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن در خوزستان و سراسر کشور به علت مخاطرات ناشی از شیوع کرونا و ضرورت حفظ جان و سلامت مردم به صورت موتوری و خودرویی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.