تبیین بیانیه گام دوم انقلاب محور اصلی برنامه‌های دهه فجر

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری کرمانشاه گفت: تشریح و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در راستای نقش زنان در انقلاب اسلامی و تحکیم بنیان خانواده محور اصلی برنامه‌های دهه فجر دفتر امور زنان و خانواده در کرمانشاه است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- زهره رستمی گفت: یکی از برنامه‌های مهم در دست اجرای این دفتر اجرای سلسله برنامه‌های «مدرسه انقلاب» با هم افزایی اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان در مدارس دخترانه با محوریت تبیین گام دوم انقلاب است.

 اجرای برنامه روایتگری انقلاب برای سه نسل مادر بزرگ، مادر و کودک و همچنین پدربزرگ، پدر و کودک، نمایشنامه خوانی با موضوع دهه فجر ویژه نوجوانان و بزرگسالان، تجلیل از مادران منتظر شهدای جاوید الاثر، برگزاری مسابقات ورزشی، خاطره نویسی و دیدار با خانواده شهدا  از جمله برنامه‌های ایام فجر پیروزی انقلاب اسلامی امور زنان و خانواده استانداری کرمانشاه اعلام کرد.

به گفته رستمی، کلینیک استعدادیابی «داک» با همکاری مرکز خدمات آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی با عنوان ایده‌های خلاقانه ویژه کودکان ۶ تا ۱۲ سال راه‌اندازی شده است. در این ایام همچنین نمایشگاه تولیدات محصولات خانگی و صنایع دستی، کنفرانس کشوری با حضور بانوان امدادگر در سرسرای کمیته امداد امام (ره) و همچنین نشست‌ها و کارگاه‌هایی آموزشی در زمینه مسایل و آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ط.پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار