استاندار کرمانشاه گفت : باید افکار و اندیشه‌های شهید حاج قاسم سلیمانی را در جامعه ترویج کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : سردار سلیمانی یک یادگار ارزشمند برای ما به جای گذاشته و آن مکتب حاج قاسم است و پیوند این مکتب با گام دوم انقلاب می‌تواند نقش تاثیرگذاری در اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب داشته باشد.

او با بیان اینکه حاج قاسم نماد مقاومت، شجاعت و ایثار بود، گفت : حاج قاسم به عنوان یک چهره مردمی در کشور‌های دیگر هم نماد مقاومت است.

او اشاره‌ای به حضور پرشور اقشار مختلف مردم در مراسم تشییع پیکر حاج قاسم داشت و افزود: علی رغم ادعای دشمنان مبنی بر دلسرد شدن مردم از نظام، در جریان مراسم تشییع و خاکسپاری سردار سلیمانی حضور پررنگ گروه‌های مختلف مردم را شاهد بودیم.

استاندار کرمانشاه سپس با تاکید بر اهمیت مردمی برگزار کردن ویژه برنامه‌های سالروز شهادت حاج قاسم، افزود: هرچه بتوانیم مکتب شهید سلیمانی را به سمت مردمی شدن سوق دهیم، بیشتر می‌توانیم حاج قاسم سلیمانی را به عنوان چهره مردمی مقاومت به جهانیان بشناسانیم.

او ادامه داد: انتظار داریم نهاد‌های فرهنگی مثل صدا و سیما و آموزش وپرورش برنامه‌های قوی تری را برای گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی داشته باشند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.