اختصاص خط ویژه برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری کرمانشاه گفت : اختصاص خط ویژه برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان با رویکرد تسهیل و تسریع در انجام امور برای بهره‌مندی جامعه تحت پوشش نهاد‌های حمایتی از تسهیلات امری ضروری است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،خدیجه جشن پرووکانی معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری کرمانشاه گفت : بر اساس گزارش اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان در قالب برنامه‌های تدوین شده و اسناد اشتغال تاکنون موفق شده ٨٠ درصد اهداف را محقق سازد.

او با بیان اینکه ایجاد تسهیل در ارائه وثایق و تسریع در فرایند نوبت‌دهی به مددجویان دستگاه‌های حمایتی با توجه به دو ماه باقی‌مانده به زمان پرداخت تسهیلات از انتظارات اصلی فرمانداری از بانک‌های عامل است، گفت : نهاد‌های مالی همواره در اجرای تمامی برنامه‌های اشتغالزایی و اجتماعی پیشتاز و دغدغه‌مند هستند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری کرمانشاه افزود: انتظار می‌رفت و می‌رود نهاد‌های حمایتی مشکلات خود در زمینه پرداخت تسهیلات را در کمترین بازه زمانی به فرمانداری انعکاس دهند، زیرا فرمانداری به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان خود را موظف به همراهی هر چه تمام در پیشبرد برنامه‌های اشتغالزایی نهاد‌های حمایتی که متولی اقشار آسیب‌پذیر جامعه هستند، می‌داند.

او افزود: نهاد‌های حمایتی آخرین وضعیت پرونده‌های مددجویان را به تفکیک شعبه در اختیار فرمانداری قرار دهند تا پیگیری لازم صورت گیرد.

جشن پرووکانی ادامه داد: یقیناً با توجه به آمادگی همیشگی فرمانداری جهت پیشبرد برنامه‌های اشتغالزایی شهرستان، عدم جذب کامل سهمیه شهرستان و به تبع عودت تسهیلات از هیچ دستگاهی پذیرفته نخواهد شد.

او افزود: متأسفانه مددجویان جهت دریافت تسهیلات بعضا با سختگیری بانک‌ها در ارائه ضمانت و یا تاخیر در نوبت‌دهی مواجه هستند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.