مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ ۱۸ بهمن ماه در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، ، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 


سلام. لطفا گزارشی درمورد تاخیر در پرداخت حق الزحمه اساتید حق التدریس دانشگاه‌های علمی کاربردی تهیه کنید.


با سلام وخسته نباشید لطفا در زمینه همسان سازی حقوق بازنشستگان که مدتی است مطرح شده رسیدگی و پیگیری لازم به عمل آید و برابر رعایت عدالت اجتماعی پرداختی‌ها انجام شود. باتشکر


با سلام من سال گذشته در طرح قرعه کشی یک ساله ایران خودرو برای خودروی دنا پلاس برنده شدم. قرار بود موعد تحویل ۱۵ مهر باشد که من شهریور تکمیل وجه کردم و با دو ماه تاخیر آذر ماه تحویل گرفتم. ایران خودرو اعلام کرد سود این دو ماه پرداخت می‌شود. ماشین برای آذر ماه فاکتور خورده. ولی ایران خودرو فاکتور را برای ۱۶ دی برای دریافت مالیات تغییر داده است و باید ۴ میلیون تومان دیگر واریز کنیم و گرنه بیمه ماشین کنسل می‌شود. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


باسلام. خدمت همه مسئولان محترم با توجه به اینکه در زابل و اطراف آن پمپ سی ان جی نیست و رانندگانی که ماشین آن‌ها دوگانه است سهمیه بنزین آن‌ها سی لیتر است ما خواستار حل این مشکل هستیم. با تشکر

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار