مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ ۱۲ دی ماه در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، ، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

سلام وقت بخیر لطفا به گوش مسئولان آموزش وپرورش در تهران برسانید مربیان پیش دبستانی معرفی شده از استان‌های دیگر که تمام کار‌های استخدامشان صورت گرفته و کلاس هم گرفتند سه ماه است که بلاتکلیف هستند حکم هایشان را صادر نمی‌کنند دانشگاه فرهنگیان هم گذراندند و تایید صلاحیت هم شدند لطفا پیگیری کنید.


با سلام درباره افزایش نرخ عوارض کالا بین شهری از ۴ درصد به ۹درصد گزارش تهیه کنید.


چرا مصوبه هیئت دولت مبنی بر بخشش وام‌های بخش کشاورزی و تقسیط بدهی کشاورزان به دلیل خشکسالی هنوز به هیچ بانکی ابلاغ نشده است؟ پیگیری کنید.


سلام لطفا از حقوق و مزایای پایین پستچی‌های زحمت کش در وزارت ارتباطات که در سرما و گرما خدمت می‌کنند خبری تهیه نمایید شاید راه گشایی برای این مشکل شود. با سپاس از برنامه بسیار خوب شما


سلام وعرض خسته نباشید الان حدود ۱۰ماه است لاستیک از تعاونی کامیون داران مشهد نگرفتیم حدود۳ ماه پیش رفتیم برای تعاونی ثبت نام کردم و هر دفعه مراجعه کردیم گفتند با شما تماس می‌گیریم. لطفا پیگیری کنید.


سلام شهرستان قیروکارزین در استان فارس با ۷۲۰۰۰ نفر جمعیت حوزه بهداشت ضعیفی دارد و دارای یک بیمارستانی است که حتی یک متخصص هم ندارد. لطفا پیگیری کنید.


در حوزه راه یک قطعه جاده در محور قیر-فیروزآباد و قیر-جهرم از ۱۵ سال پیش به مسافت ۸ کیلومتر در حال ساخت است، اما متاسفانه این جاده از ایمنی پایینی برخوردار است و سالانه بیش از ۸۰ نفر جان خود را از دست می‌دهند.


شهرستان قیروکارزین دارای یک سد است که بزرگترين در استان فارس است امسال به دلیل کم آبی چندی از مزارع خشک شدند برای اینکه آبی از این سد برای مزارع نمی‌رود . بررسی کنید.


سلام مشکل کوه خواری در شهر مجن شهرستان شاهرود استان سمنان را بررسی کنید. منطقه وسیعی از زمین‌ها و کوهپایه زیر سد مجن تخریب شده است. با تشکر فراوان

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار