همزمان با دهه فجر انقلاب، یک واحد ساختمان مسکونی از اعتبارات بهسازی ونوسازی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال وام و آورده متقاضی در روستای فنجان شهرستان بوانات افتتاح شد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز -  محمدی مدیر بنیاد مسکن شهرستان بوانات گفت: این واحد مسکونی با زیر بنای ۱۰۹ متر مربع در روستای فنجان از توابع دهستان سیمکان بخش مرکزی شهرستان بوانات افتتاح می‌شود و نمونه‌ای از ۱۲۶ واحد مسکونی است که در قالب طرح بهسازی و بازسازی ساخته شده است.

او گفت: برای بهسازی و بازسازی این واحد‌های مسکونی ۱۲۹ هزار و ۷۸۰ میلیون ریال اعتبار و آورده متقاضیان صرف شد که نیمی از این اعتبارات از محل تسهیلات کم بهره تامین و پرداخت شده است.

محمدی گفت:  این طرح با ۹ هزار میلیون ریال تسهیلات و ۳۰ هزار میلیون ریال خودیاری و آورده متقاضیان آغاز به کار کرده است.

زمانی فرماندار شهرستان بوانات نیز  گفت: دهه فجر فرصتی برای بیان دستاورد‌های انقلاب در بسیاری از روستا‌های محروم این شهرستان  بوده که نمودی عینی دارد  و موجب رضایت روستاییان و ایجاد سهم عادلانه در توسعه است.

همچنین زارع امام جمعه شهرستان بوانات گفت: این انقلاب پدید‌ه الهی و مبارک بود که در اواخر قرن بیستم، جهان را به لرزه درآورد و نور امید را در دل مسلمانان و مستضعفان عالم روشن کرد.

ایزدی بخشدار بخش مرکزی شهرستان بوانات  نیز گفت: این انقلاب، دستاورد‌های فراوانی در داخل و خارج از کشور داشته و سال‌ها طول می‌کشد تا همه‌ آثار و نتایج این پدیده‌ی الهی آشکار و مورد تحلیل قرار گیرد. 

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.