رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: مرکز خدمات جامع سلامت بخش بنت نیکشهر با تلاش‌ها و تخصیص اعتبار شبانه‌روزی شد .

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - کامران کردی  گفت: مرکز خدمات جامع سلامت بخش بنت نیکشهر با تلاش‌ها و تخصیص اعتبارات شبانه‌روزی شد تا جمعیتی بالغ بر ۳۰ هزار نفر از خدمات بهداشت و درمان نظیر پزشکی، دندانپزشکی، مامایی، آزمایشگاه مرکزی، بهداشت محیط، پانسمان و داروخانه بهره‌مند شوند.

او می گوید: دهه فجر فرصتی برای بیان فعالیت‌ها و عملکرد و خدمات نظام اسلامی برای مردم مناطق محروم است.

به گفته او با هدف تحقق به وعده ها و افزایش رضایت مردم از خدمات بهداشت و درمان علاوه بر شبانه روزی شدن مرکز خدمات جامع سلامت بنت، کلنگ هشت خانه بهداشت که باعث کامل شدن پوشش خانه بهداشت‌های بخش بنت می‌شود به زمین زده شد.

ملاعلی ایزپناه امام جمعه بخش بنت در مراسم افتتاح شبانه روزی شدن مرکز خدمات جامع سلامت گفت: خدا را شاکریم که اهتمام مسوولان در شبانه روزی کردن مرکز جامع سلامت بخش بنت که همواره جزو خواسته های بحق مردم بوده که پس از پیگیری‌های مکرر و حسن تدبیر و سازماندهی موثر دست‌اندرکاران به بارنشست که موجبات رضایت و خوشحالی مردم را بهمراه داشته است.

بخشدار بنت نیز  گفت: کلنگ زنی یک واحد مرغ گوشتی و افتتاح مدرسه شش کلاسه دسک از دیگر طرح‌مورد افتتاح دهه فجر در سطح این بخش بود.

احسان رئیسی  می گوید: ارتقای شاخص های توسعه‌ای خصوصا در حوزه آموزش، بهداشت از اولویت ها و الزامات در بخش بنت است که باعث افتخار است که در چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با وجود موانع استکبار جهانی توانسه ایم خدمات قابل ملاحظه ای به مردم نجیب بنت ارئه کنیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.