افتتاح کارخانه کارتن سازی "روژینا" هرسین

استاندار کرمانشاه گفت: بسته‌بندی شکیل تاثیر بسزایی در جذب مشتری و بازاریابی دارد، از همین رو صنایعی که در زمینه بسته‌بندی فعالیت دارند، باید بر کیفیت تولیدات خود متمرکز شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه-  بهمن امیری مقدم در آیین افتتاح این پروژه که امروز (۱۷ بهمن) برگزار شد، گفت: لازم است این واحد‌های تولیدی از جمله واحدی که اکنون شاهد افتتاح آن هستیم در کنار ارتقا کیفیت، از سود خود هم بکاهند تا بتوانند در زمینه بازاریابی موفق بوده و مشتری جذب کنند.

 لازم است صنایع استان هم بسته‌بندی محصولات خود را از همین واحد تامین کنند و سراغ واحد‌های خارج از استان نروند.  توجه به فضاسازی و زیبایی محوطه کارخانجات مهم است تا کارگران با آسودگی خاطر بیشتری بتوانند کار کنند.

در ادامه کنجوری فرماندار هرسین نیز از آغاز عملیات کارخانه روژینا کارتن در سال گذشته یاد کرد و گفت: سرمایه‌گذاری این طرح ۲۱۰ میلیارد ریال بوده که ۴۰ میلیارد ریال آن تسهیلات و مابقی آورده سرمایه‌گذار است.

 اشتغالزایی فعلی این طرح  ۲۲ نفر است که در طرح توسعه تا ۱۰۰ نفر قابل افزایش است. این مجموعه در نظر دارد در طرح توسعه ورق سازی را هم به کارخانه کارتن سازی اضافه کند.

انتهای پیام/ ط.پ

برچسب ها: اقتصادی ، دهه فجر ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.