مدیرکل بحران استانداری خراسان رضوی گفت: بر اساس هشدار صادر شده از سوی هواشناسی خراسان رضوی، این ستاد تا پایان زمان این هشدار در روز سه‌شنبه در آماده باش کامل به سر می‌برد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - محسن نجات گفت: با توجه به هشدار هواشناسی از روز شنبه نیرو‌های این ستاد همچون عوامل راهداری، پلیس راه و دستگاه‌های امدادی استان، آماده باش خود را آغاز کردند و تا پایان زمان این هشدار نیز در آماده باش کامل هستند.

در هنگام بارش شدید باران از تردد غیر ضروری پرهیز کرده و همچنین از پارک خودرو در مجاورت خورها ،کانالهای دفع آبهای سطحی و درختان خودداری نموده و درصورت بروز هرگونه مشکلی با سامانه ۱۳۷ شهرداری یا ۱۲۵ آتش‌نشانی تماس حاصل نمایند تا با همکاری متقابل مشکلات احتمالی رفع و یا به حداقل برسد.

مسافران برای تردد در جاده‌های استان، تجهیزات ایمنی مناسب به همراه داشته باشند.

او گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در بیشتر شهرستان‌های خراسان رضوی باران بارید و با وجود وزش باد با سرعت ۹۰ کیلومتر در ساعت در سرخس و همچنین بارش چهار سانتی‌متر برف در قوچان و ۱۶ میلیمتر باران در خواف تا این لحظه گزارشی مبنی بر وقوع خسارت مالی و تلفات جانی به این ستاد واصل نشده است.

مدیرکل بحران استانداری خراسان رضوی گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها، از عصر امروز شاهد کاهش ۱۰ درجه‌ای دما در خراسان رضوی خواهیم بود به طوری که در مناطق سردسیر خراسان رضوی در این مدت بارش برف همراه با وزش باد و افت دما پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.