سرپرست شرکت گاز استان زنجان گفت: با افتتاح طرح‌های گازرسانی در دهه فجر؛ ۶۱۰ روستای استان زنجان از نعمت گاز بهره‌مند می شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - سلیمانی نژاد گفت: با افتتاح و آغاز عملیات گازرسانی به ۳۱ روستا در دهه فجر امسال؛ شمار روستا‌های بهره‌مند از گاز استان زنجان به ۶۱۰ مورد رسید.

او می گوید: با اقدامات انجام شده ۸۹/۱ درصد روستا‌های استان زنجان تحت شبکه گاز رسانی قرار می گیرد.

سرپرست شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه در دهه فجر امسال؛ ۷ روستا به شبکه گاز کشور متصل و عملیات اجرایی ۲۴ پروژه گازرسانی آغاز شده است؛ گفت: برای این طرح‌ها بیش از ۹۶ میلیارد و ۱۴۶ میلیون تومان اعتبار پیش بینی و اختصاص یافته است.

سرپرست شرکت گاز استان زنجان بابیان اینکه به همت مهندسین و کارکنان خدوم گاز زنجان ۸۶ روستای دیگر نیز در دست اقدام است؛ می گوید: ۵۷ روستا نیز در دست طراحی است.

به گفته سلیمانی نژاد با مطالعه، طراحی و گازرسانی به روستا‌های در دست اقدام؛ ۶ هزار و ۹۸ خانوار و با گازرسانی به روستا‌های در دست طراحی نیز هزار و ۸۱۶ خانوار از نعمت گاز بهره مند می‌شوند.

او شمار روستا‌های دارای سکنه استان را ۹۱۱ روستا اعلام کرد و گفت: به منظور گازرسانی به مناطق روستایی زنجان در مجموع ۷ هزار و ۱۷۲ کیلومتر شبکه‌های تغذیه و توزیع گاز اجرا شده است.

سلیمانی نژاد با اشاره به اینکه توسعه و محرومیت‌زدایی در سرلوحه فعالیت‌های شرکت گاز استان زنجان قرار دارد، گفت: دهه فجر فرصتی مناسب برای بازخوانی انقلاب است و هرچه به عمر این انقلاب افزوده می‌شود اهمیت پرداختن به این بازخوانی بیشتر می‌شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.