سرپرست مرکز بهداشت غرب اهواز برنامه فعالیت واحد‌های سیار واکسیناسیون در مناطق حاشیه‌ای و محروم زیر پوشش را تشریح کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز -  شایسته شمی پور در تشریح برنامه امروز، یکشنبه ۱۷ بهمن ماه واحد‌های سیار واکسیناسیون کووید-١٩ در مناطق غرب اهواز گفت: واحد شماره یک، ۲ و ۳ از ساعت ۸ به ترتیب در بازارچه کیان، روستای سیدنبی واقع در الهایی و بلوار قدس، جنب سازمان امور قضایی مستقر شده اند.

او می گوید: فعالیت این واحد‌ها تا ساعت ۱۴ امروز ادامه دارد و  واکسن‌های سینوفارم و برکت در مرحله اول، دوم و سوم در واحد‌های سیار تزریق می‌شوند.

به گفته سرپرست مرکز بهداشت غرب اهواز  تزریق واکسن کرونا تاثیر خود را در کاهش آمار ابتلا به کرونا و مرگ و میر ناشی از آن نشان داده است.

این مقام مسئول از عموم شهروندان و افراد واجد شرایط خواست با مراجعه به مراکز بهداشت، پایگاه‌های تجمیعی و واحد‌های سیار نسبت به تزریق واکسن و تکمیل فرایند واکسیناسیون اقدام کنند.

رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز در مصاحبه ای گفت: میزان مراجعه به مراکز نمونه‌گیری منتخب در شهرستان اهواز، نسبت به ۳ هفته گذشته حدود ۱۰ برابر افزایش پیدا کرده است.

به گفته امرالله مردانی بیشترین آمار مراجعه کنندگان به مراکز نمونه گیری کسانی هستند که یا روند واکسیناسیون خود را تکمیل نکرده و یا واکسن تزریق نکرده اند.

او  گفت: تعداد کمتری از مبتلایان به کرونا افرادی هستند که واکسن‌های خود را دریافت کردند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.