فرماندار ویژه دزفول گفت: با افزایش تعداد مبتلایان به کرونا، آمار بیماران سرپایی و فوتی نیز افزایش می‌یابد و پیک جدیدی شروع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - علی فرهمندپور گفت: در ۱۰ روز گذشته فقط سه بیماری کرونایی در بیمارستان بزرگ دزفول بستری بودند که اکنون این آمار به حدود ۵۰ نفر رسیده است و با افزایش تعداد مبتلایان، آمار بیماران سرپایی و فوتی نیز افزایش می‌یابد و پیک جدیدی شروع می‌شود، اگر مردم همکاری لازم را داشته باشند می‌توانیم این مرحله را نیز به سرعت پشت سر بگذاریم.

فرماندار ویژه دزفول می گوید: در پیک‌های قبلی کرونا مجبور بودیم بخش عمده‌ای از فعالیت کادر درمان را به کرونا اختصاص دهیم و سختی‌های زیادی را متحمل شویم به همین منظور به فرهنگ سازی روی آوردیم تا با کمک مردم بتوانیم وضعیت این بیماری را کنترل کنیم.

به گفته فرهمند پور با اجرای رزمایش سفیران سلامت یک و ۲ با کمک مردم توانستیم کرونا را در پیک‌های قبل کنترل کنیم  و واکسن کرونا به وفور در دزفول موجود است؛ جامعه هدف باید سه دز واکسن را دریافت کنند، زیرا پس از دریافت واکسن و مبتلا شدن، بیماری شدت نخواهد داشت و قابل کنترل است.

راه مقابله با ویروس کرونا ساده است و می‌توان با واکسیناسیون، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی آمار ابتلا را کاهش داد و در صورت شیوع دوباره بیماری مجبوریم برای تعطیلات نوروز دوباره محدودیت اعمال می شود.

 واکسیناسیون سیار اکنون در روستای مهاجران دزفول فعال است وهلال احمر و سایر ادارات نیز فعال هستند، جامعه هدف نیز باید هرچه سریعتر نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.