رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: ووشوکاران مهاباد در مسابقات قهرمانی استان با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ به مقام قهرمانی دست یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد-  قرنی مصطفی پور گفت: همزمان با ایام دهه فجر، مسابقات قهرمانی ووشو استان در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان به میزبانی شهرستان نقده برگزار شد.

وی گفت: این مسابقات در بخش آقایان و در مبارزات ساندا و با حضور ۱۸۰ ووشوکار از شهرستان‌های نقده، ارومیه، نوشین شهر، اشنویه، پیرانشهر، مهاباد، بوکان، میاندوآب و سردشت به مدت دو روز در محل سالن مجموعه دو هزار نفری نقده برگزار شد.

مصطفی پور گفت: در مجموع تیمی این رقابت‌ها پس از ۱۴۰ مبارزه فشرده، تیم ووشو مهاباد با ۹ مدال طلا، ۴ نقره و ۷ برنز به مقام اول و تیم ووشو نقده با ۵ مدال طلا، ۴ نقره و ۸ برنز عنوان دوم و تیم ووشو پیرانشهر نیز با ۴ مدال طلا، ۲ مدال نقره، ۵ مدال برنز به عنوان سوم این رقابت‌ها دست یافتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: تیم‌های بوکان نیز با ۳ طلا، ۳ نقره و ۳ برنز، تیم اشنویه با ۳ نقره و ۶ برنز، تیم ارومیه با ۲ نقره و ۴ برنز، تیم میاندوآب با ۲ طلا، ۲ نقره و ۱ برنز و تیم‌های سردشت و نوشین شهر نیز هرکدام با ۲ برنز در رده‌های بعدی ایستادند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.