در ساعت ۰۹:۵۰ شاخص کل بورس در با افت ۸ هزار و ۶۶۵ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۹۵ هزار و ۷۴۶ واحدی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان - شاخص کل بورس تهران، امروز یکشنبه (۱۷ بهمن) در ابتدای معاملات با اُفت ۶ هزار و ۶۶۹ واحد در ارتفاع یک میلیون و  ۲۹۷ هزار واحدی قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


در ساعت ۰۹:۵۰ شاخص کل بورس در با افت ۸ هزار و ۶۶۵ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۹۵ هزار و ۷۴۶ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با افت یک هزار و ۸۷۶ واحدی در ارتفاع ۳۳۰ هزار و ۸۳۲ واحدی قرار گرفت.

سه نماد پارسان، وغدیر و شبندر بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این دقایق داشته اند. فملی نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بورس است.

شاخص کل فرابورس نیز با افت ۱۳۳ واحدی در ارتفاع ۱۷ هزار و ۴۹۱ واحدی قرار گرفت. نماد تجلی پرتراکنش‌ترین و بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس در این دقایق داشته است. در این دقایق بازار ۲۵ نماد در صف خرید و ۱۲۶ نماد در صف فروش است.

در ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۱۹ هزار و ۳۵۰ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۸۵ هزار و ۵۹ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۵ هزار و ۳۲۷ واحدی در ارتفاع ۳۲۷ هزار و ۳۸۲ واحدی قرار گفت. سه نماد پارسان، وغدیر و شبندر بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس داشته اند.

شاخص کل فرابورس نیز با اُفت ۲۲۷ واحد در ارتفاع ۱۷ هزار و ۳۹۶ واحدی قرار گرفت. سه نماد آریا، زاگرس و بپاس بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس گذاشته اند. در این دقایق ۳۴ نماد در صف خرید و ۲۵۲ نماد در صف فروش هستند.

همچنین بیشترین حجم معاملات به نماد‌های تجلی، فملی و خاورح متعلق است.

در ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل بورس با افت ۲۲ هزار و ۴۴۷ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۸۱ هزار و ۹۶۳ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با افت ۶ هزار و ۲۰۹ واحدی در ارتفاع ۳۲۶ هزار و ۴۹۹ واحدی قرار گفت.

سه نماد پارسان، فولاد و وغدیر بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس داشته اند. شاخص کل فرابورس نیز با افت ۲۴۷ واحد در ارتفاع ۱۷ هزار و ۳۷۶ واحدی قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار