به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، کلنگ گاز رسانی به سه روستا از چهار روستای فاقد گاز شهرستان سروآباد امروز شنبه به زمین زده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - در گرامیداشت دهه مبارک فجر کلنگ احداث گاز رسانی به سه روستای ورگه ویر، عباس آباد و زوم در شهرستان سروآباد با حضور فرماندار و جمعی از مسوولان شهرستانی به زمین شد.

رییس شرکت گاز ناحیه سروآباد در حاشیه این مراسم گفت: از مجموع ۷۱ روستای شهرستان سروآباد تاکنون ۶۷ روستای آن که بالای ۲۰ خانوار جمعیت دارند گاز دار شده اند.

بهرامی می گوید: چهار روستای شهرستان سروآباد که زیر ۲۰ خانوار جمعیت دارند شامل ورگه ویر، عباس آباد، زوم و اسپریز هستند که امروز کلنگ گاز رسانی به سه روستا به زمین زده شد و گازرسانی به روستای اسپریز هم در صورت تامین اعتبار سال آینده آغاز می‌شود.

او گفت: برای گاز رسانی به این سه روستا که امروز کلنگ آن به زمین زده شد ۱۵.۴ کیلومتر شبکه لوله گذاری و ۴۶ فقره انشعاب نصب می‌شود و در مجموع ۴۷ خانوار ساکن در این روستا‌ها از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

رییس شرکت گاز ناحیه سروآباد گفت: در مجموع ۴۸ میلیارد ریال هزینه برای گاز رسانی به این سه روستا نیاز است که از محل اعتبارات داخلی شرکت گاز تامین می‌شود.

بهرامی گفت: هم اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری سرواباد از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و به جز چهار روستای باقی مانده که آن هم زیر ۲۰ خانوار جمعیت دارند تمام روستا‌های تابعه هم از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و می‌توان گفت وضعیت شهرستان سروآباد در بحث گاز رسانی سبز است.

به گفته او: هم اکنون در شهرستان سروآباد ۱۴ هزار و ۵۶۰ اشتراک گاز روستایی و سه هزار و ۴۳۰ اشتراک گاز شهری برای خانوار‌ها نصب شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار