فرماندار ویژه سقز گفت: در گرامیداشت دهه فجر ۱۵۰ طرح با اعتباری بیش از یک هزار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج کامیل کریمیان با بیان این که در گرامیداشت دهه فجر ۱۵۰ طرح با اعتباری بیش از یک هزار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد،گفت: این طرح‌ها شامل گازرسانی به ۶ روستا و ۱۹ مجتمع بزرگ تولیدی و کلنگ زنی گازرسانی به ۶ آبادی، بهره برداری از ۶۸ طرح کشاورزی، افتتاح مرکز توانبخشی هلال احمر، بهره برداری از طرح تولید تابلو کنترل آسانسور و تولید سینمای خانگی، ۷۰ طرح اقتصاد مقاومتی، افتتاح یک مدرسه ۲ کلاسه و بهره برداری از آسفالت معابر هفت روستا می باشد.

 فرماندار ویژه سقز گفت: افتتاح خانه ورزش روستایی و خانه ورزش محله ای، طرح چمن مصنوعی و جایگاه سی ان جی در شهر صاحب، افتتاح طرح‌های عمرانی دهیاری‌های چهار بخش شهرستان و کلنگ زنی ساخت ۱۵ واحد مسکن محرومان بخشی دیگر از این طرح‌ها است.

به گفته او: اصلاح شبکه فشار متوسط و طرح‌های برق رسانی از دیگر طرح‌هایی خواهد بود که در گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان سقز افتتاح خواهد شد.

رییس ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان سقز در سال ۱۴۰۰ گفت: غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا، برگزاری یادواره شهدای فجر آفرین، دیدار با خانواده شهدا، پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت و روحانیان، برگزاری جشن انقلاب و نشست مشترک روحانیان و مسئولان با نماینده، ولی فقیه در استان کردستان نیز بخشی دیگر از برنامه‌های این دهه مبارک است.

کریمیان می گوید: برگزاری محافل انس با قرآن، اجرای سراسری برنامه پویش بچه‌های انقلاب، وبینار‌های علمی پیرامون بیانیه گام دوم انقلاب و جشن‌های ملی از دیگر برنامه‌هایی است که توسط ۱۶ کمیته برای اجرا، تدوین شده است.

فرماندار سقز گفت: پرداخت تسهیلات اشغالزایی و اعطای ۲۵ فقره جهیزیه به نو عروسان، اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه بسیج سازندگی و توزیع ۲ هزار بسته معیشتی، توزیع کتاب و بسته‌های فرهنگی در محلات هدف، افتتاح نمایشگاه کتاب، تخفیف اتاق اصناف و شهرداری، ویزیت رایگان بیماران و برگزاری مسابقه بوکس انتخابی تیم ملی و کشتی فرنگی و آزاد قهرمانی استان، اهدای کتاب و بسته‌های فرهنگی از دیگر برنامه‌های این ایام است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار