مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در آذربایجان‌غربی گفت: این ستاد در راستای حمایت از آسیب‌دیدگان ناشی از شیوع ویروس کرونا، تاکنون ۴۰۷ هزار و ۴۹۹ بسته معیشتی توزیع کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - رضا عزتی گفت: در مرحله نخست طرح رزمایش همدلی و احسان که به دلیل شیوع بیماری کووید ١٩ اجرا شده، ۲۸ هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان توزیع شد.

وی می گوید: در مرحله دوم نیز ۴۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان و در مرحله سوم ۸۰ هزار پرس غذای گرم در سطح استان توزیع شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در آذربایجان‌غربی گفت: در مرحله چهارم، ۳۰ هزار بسته معیشتی برای توزیع در نظر گرفته شده که ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان است.

عزتی تصریح کرد: در ۲ مرحله نیز انواع بسته‌های معیشتی، آموزشی و بهداشتی بین آسیب دیدگان از کرونا توزیع کرده و مرحله هفتم نیز در استان در حال اجراست.

وی گفت: طرح رزمایش اصل سلامت نیز در استان اجرا شده و در این راستا ٣٠ هزار بسته بهداشتی ماسک و مواد ضدعفونی کننده در سطح جامعه پخش شده است.

عزتی تاکید کرد: اهدای ۱۵۰ ویلچر به کودکان زیر ۱۴ سال، اهدای ۵۰ هزار مترمربع زمین‌های دیم‌زار، ارائه خدمات پزشکی در دهه فجر به زوج‌های نابارور و همچنین کاشت حلزون گوش برای کودکان زیر ۱۴ سال از دیگر اقدامات این نهاد است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.