معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام راحل در آذربایجان غربی گفت: پویش "لبخند احسان" همزمان با دهه فجر امسال با هدف کمک های دندانپزشکی به ساکنان مناطق محروم در استان برپا می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - احسان ابراهیمی گفت: یک میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این پویش در نظر گرفته شده و گروه‌های جهادی دندانپزشکی نیز آن را اجرا می‌کنند.

او گفت: در دهه فجر انقلاب اسلامی سال جاری مرحله ششم فاز دوم  پویش همدلی و احسان با اهدای هفت هزار و  ۲۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا با اعتبار بیش از ۲۵میلیارد ریال اجرا می‌شود.

مرحله هفتم پویش همدلی و احسان اهدایی ۱۸ هزار و ۵۰۰ بسته پروتئینی بین زنان باردار و شیرده و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا با اعتبار ۳۷میلیارد ریال اجرا می‌شود.

همچنین در این ایام پویش احسان سلامت در سطح استان اجرا می‌شود.

این برنامه‌ها از اول بهمن تا اخر اسفند سال جاری ادامه دارد، و تاکنون ۲۲۵هزار و ۹۲۳بسته معیشتی و پروتئینی و ۹۶هزار و ۷۶بسته بهداشتی و ۷۲هزار و۵۰۰ بسته آموزشی و کنکور در بین خانواده‌های نیازمند استان توزیع کرده ایم.

او گفت: امسال همچنین ستاد اجرایی فرمان امام راحل ۱۵۰ ویلچر به کودکان زیر ۱۴ سال معلول و ۳۰۵ بخاری بین خانواده‌های نیازمند فاقد لوازم گرمایشی در استان اهدا کرده است.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.