دانشجویان ۷ دانشگاه تهران در عید نوروز برای خدمت رسانی و برگزاری اردوی‌های جهادی وارد خراسان جنوبی می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی در جلسه سومین دوره انتخابات مجمع جهادگران استان گفت: هر دو سال انتخابات مجمع جهادگران استان برگزار می‌شود و از ۱۵ مهر ماه تا ۱۵ آذر ماه انتخابات در ۱۱ شهرستان برگزار شد و منتخبین نیز مشخص شدند که امروز سومین دوره انتخابات مجمع جهادگران برگزار شد.

او گفت: از دو سال گذشته شاهد گسترش روز افزون گروه‌های جهادی در استان بوده ایم و در سال ۱۳۹۸، ۳۵۴ گروه جهادی در این انتخابات شرکت کرده اند.

هنری گفت: تاکنون هزار و ۸۵۵ گروه جهادی در سامانه اطلس جهادی ثبت شده اند که از این تعداد ۹۶۰ گروه محله محور و ۸۹۰ گروه جغرافیا محور هستند؛ در سطح استان تاکنون ۷۵ گروه جهادی تخصصی سازماندهی شده اند و در سامانه اطلس جهادی ثبت و خدمات مختلف ارائه کرده اند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: ۷ دانشگاه تهران برای ایام نوروز امسال درخواست برگزاری اردوی جهادی در استان را داشته اند که تاکنون برنامه ریزی اجرای این اردو‌ها در ۵ شهرستان استان فراهم شده است.

او گفت: از ابتدای امسال ۲ هزار و ۶۶۰ اردوی جهادی در استان برگزار و در سامانه اطلس جهادی ثبت شده است که بیش از ۲۹ هزار نفر در آن ها فعالیت داشته اند و بالغ بر ۱۱۵ میلیارد ریال در این اردو‌ها هزینه شده است.

در این جلسه ۲۰۰ نفر از جهادگران استان حضور داشتند.

در حال تکمیل...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.