مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: پزشکان جهادگر در اردویی ۲ روزه در شهرستان طبس به هزار و ۴۷۰ نفر خدمات پزشکی و عمرانی ارائه کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - هنری گفت: گروه جهادی لشکر ویژه‌ شهدا به مدت دو روز در تاریخ ۱۶ و ۱۷ دی ماه در دهستان منتظریه شهرستان طبس خدمات پزشکی، عمرانی و فرهنگی به مردم روستا‌های همجوار ارائه کردند.

او گفت: در این اردوی جهادی دو روزه ۱۰۰ جهادگر شامل ۲۵ پزشک متخصص و فوق تخصص و ۷۵ پرستار خدمات پزشکی، فرهنگی و عمرانی ارائه کردند.

هنری گفت: در این مدت هزار و ۴۷۰ نفر از ۲۳ روستای بخش مرکزی شهرستان طبس ویزیت رایگان شدند که از جمله خدمات ارائه شده توسط این گروه می توان به خدمات دندان پزشکی اولیه برای ۲۰۰ نفر، راه اندازی داروخانه تخصصی با ارائه در محل به صورت رایگان برای بیماران، انجام سی تی اسکن به صورت رایگان در بیمارستان، انجام اکوگرافی نوزاد مربوط به تخصص قلب و عروق، انجام تزریقات، سرم تراپی و انجام نوار قلب به صورت رایگان و انجام خدمات تخصصی سونوگرافی اشاره کرد و همچنین در این مدت دو عمل تخصصی تومور مغزی و شکستگی مهره کمر به صورت رایگان توسط پزشکان جهادی انجام شد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) هزار و ۱۰۰ پرس غذای گرم توسط جهادگران پخت و بین مردم توزیع شد.

او گفت: همزمان با دهه بصیرت و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و همچنین ایام فاطمیه بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ جهادگر در سطح استان خدمت رسانی کردند.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار