پرنیان گفت: نقد پذیری اگر در زندگی روزمره نباشد زندگی را با مشکل مواجه می‌کند اساس تکامل و رشد انسان به معنای واقعی نقد پذیری است.


باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - سومین دوره انتخابات مجمع جهادگران استان کرمان امروز با حضور جواد جلالی مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان و پرنیان مدیر مجمع جهادگران کشور برگزار شد.

مدیر مجمع جهادگران کشور ضمن عرض تبریک میلاد امام محمد باقر(ع) و حلول ماه رجب گفت: دهه فجر یاد و خاطر امامی است که اندیشه اش عالم گیر شده، امامی که انسانی را تربیت کرد به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که بودنش جهان را متحول و نبودش مایه اثر بخشی است.

پرنیان گفت:حاج قاسم کلید واژه‌ای به نام اخلاص داشت و همین کلید واژه حاج قاسم را به جایی رساند که زمان شهادت بچه‌های کوچک و معصوم اشک ریختند رمز موفقیتش فقط اخلاص بود.

این مقام مسئول می گوید: نقد پذیری اگر در زندگی روزمره نباشد زندگی را با مشکل مواجه می‌کند اساس تکامل و رشد انسان به معنای واقعی نقد پذیری است جامعه‌ای می‌تواند متحول شود که اهل نقدپذیری باشد.

او با بیان اینکه دومین مجمع جهادگران خیلی برکت داشت، گفت: همین که یک شبکه متصل و منسجم در سراسر کشور شده‌ایم خوب است در گذشته اگر سیل می‌شد از همه جا می‌آمدند و خود این‌ها یک معضل می‌شد، اما اکنون با هماهنگی مجمع گروه‌های جهادی با اولویت‌بندی و نیاز‌ها کار‌ها را انجام می‌دهند.

پرنیان با اشاره به اصلاحیه قانون بسیج سازندگی گفت: یک مرجع مسئول صدور مجوز گروه‌های جهادی بسیج سازندگی می‌شود، گروه جهادی که گفتمان‌ساز باشد باید بتواند مجوز بگیرد اگر این قانون تصویب شود.

مدیر مجمع جهادگران کشور می گوید: واگذاری پروژه‌های عمرانی با التزامات قانونی بر اساس توان گروه‌های جهادی و تلاش برای گفتمان‌سازی و ایجاد حس مسئولیت‌پذیری از دیگر مزایای اصلاح قانون بسیج سازندگی است

پرنیان گفت: کار مجمع سیاستگذاری است و بخشی از کارش هم مطالبه گری درون سازمانی و برون سازمانی است مسئله نقد سازنده باید بیشتر شود تا بتوانیم پیشرفت داشته باشیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.