همزمان با دهه فجر مراسم مهمانی لاله‌ها در گلزار شهدای قزوین برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین - همزمان با چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، مراسم میهمانی لاله‌ها با حضور مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مردم شهید پرور در گلزار شهدای شهر قزوین برگزار شد.

در این مراسم، مدعوین ضمن غبارروبی مزار شهدا با اهدای شاخه‌های گل، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در این مراسم گفت: اقتدار و قدرت امروز ایران، نتیجه مجاهدت و ازخودگذشتگی تمامی شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

 خانواده‌های معظم شهدا سرمایه‌های معنوی انقلاب اسلامی هستند و ارج نهادن به این سرمایه‌های معنوی وظیفه همگان بویژه مسئولان است.

وی با بیان اینکه این مراسم هر ساله همزمان با دهه مبارک فجر برگزار می‌شود، افزود: در آیین میهمانی لاله ها، مراسم عطر افشانی، شستشو و غبارروبی گلزار شهدای مناطق شهری و روستایی استان قزوین همزمان با سراسر کشور در دستور کار قرار گرفت.

 ۱۴ بهمن ماه که با عنوان انقلاب اسلامی، جهاد و مقاومت، ایثار و شهادت نامگذاری شده فرصتی دوباره برای تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و شهدا است.

همچنین در این برنامه، پیام مقام معظم رهبری قرائت شد و نیرو‌های نظامی و انتظامی قزوین نیز با حضور در گلزار شهدا به اجرای مارش نظامی و آهنگ‌های انقلابی پرداختند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.