در سومین روز از دهه مبارک فجر، مدیران دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های نظامی و انقلابی ضمن غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام این شهرستان بار دیگر با آرمان‌های امام راحل، شهدا و انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان -حجت‌الاسلام غلامرضا جهانگیری رییس اداره تبلیغات اسلامی چابهار در آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام مسجد امام حسین (ع) چابهار گفت: هرچه داریم به برکت خون شهدا است و باید راه شهیدان را به صورت عملی ادامه دهیم و صرفا از شهدا حرف نزنیم بلکه همچون آن‌ها برای تحقق اهداف انقلاب عمل کنیم.

او گفت: شهدای ما همان جوانانی هستند که در دوران دفاع مقدس و شب‌های عملیات، پیکر مطهر خود را روی مین‌های منور می‌انداختند تا عملیات به نتیجه مطلوب برسد و همیشه بر سر این موضوع که کدامشان زودتر فدایی ملت شود باهم بحث می‌کردند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی چابهار با بیان اینکه همه دنیا می‌دانند که ما روزگاری برای دفاع از کشورمان حتی نمی‌توانستیم کمترین تجهیزات نظامی و دفاعی را خریداری کنیم گفت:، اما امروز به برکت خون‌های بر زمین ریخته دوران دفاع مقدس و میدان‌های مختلف، به حدی از عزت و اقتدار رسیده‌ایم که صدای غرش موشک‌هایمان نفس‌های دشمنان را در سینه حبس کرده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار