مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: یکصدو۱۱هزارو ۷۰۸ تماس مردمی در ۱۰ماهه امسال با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راهها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این اداره کل برقرار شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان، ایوب کرد  گفت : استعلام وضعیت راهها و تردد در دوران کرونا، گزارش مشکلات راهها، شکایت رانندگان حمل و نقل بیشترین موضوع تماسهای مردم با سامانه ۱۴۱ در این مدت بوده است.

وی اضافه کرد: با استانی شدن تماس های سامانه ۱۴۱ اطلاع یابی مستقیم از مشکلات و رسیدگی در کمترین زمان و اقدام واکنش سریع در مواقع ضروری ، همچنین دقت در اطلاع یابی و اطلاع رسانی افزایش یافته است .

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: کارشناسان این اداره کل به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات مردم و رانندگان در خصوص وضعیت جاده ها و ناوگان حمل و نقل هستند.

وی ادامه داد: آگاهی از آخرین وضعیت راههای استان، شرایط راههای مسدود و بازگشایی شده، محدودیت های تردد وسایل نقلیه در جاده‌ها، دریافت مسیر و مسافرت بهینه بین شهرها از جمله اطلاعاتی است که مردم می توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ به آنها دست یابند.

کرد ادامه داد: دریافت اطلاعات مربوط به تصادفات، ثبت مشکلات راهها و شکایت از رانندگان حمل و نقل عمومی از دیگر موضوعاتی استان که شهروندان گرامی می توانند از طریق سامانه ۱۴۱ آن را با مسئولان این اداره کل در میان بگذارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان گفت با اشاره به فصل سرما و شرایط آب و هوایی از مردم خواست پیش از اقدام به سفر وضعیت جوی و ترافیکی راهها را از طریق سامانه ۱۴۱ پیگیری کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.