مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از کاهش ۲۱ درصدی تردد در راه‌های ارتباطی این استان در امسال تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،ایوب کرد  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: ۳۲ میلیون و ۲۳۵ هزار و ۸۳۰ تردد در این مدت در راه‌های ارتباطی سیستان و بلوچستان توسط ۸۰ دستگاه تردد شمار ثبت شد که نسبت به مدت مشابه با ۳۸ میلیون و ۹۸۳ هزار و ۸۴۸ تردد کاهش ۲۱ درصدی را نشان می‌دهد.

او همچنان بر کاهش تردد و ماندن شهروندان در منازل تا مهار ویروس کرونا تاکید کرد و افزود: سرعت متوسط تردد در راه‌های سیستان و بلوچستان در مدت مذکور ۸۲ کیلومتر بر ساعت بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته تغییری نداشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان ادامه داد: براساس اعلام کارشناسان مدیریت راه‌های استان بیشترین تردد ثبت شده در سالجاری با یک میلیون و ۱۴ هزار و ۱۶۹ تردد مربوط به محور زابل – هیرمند گزارش شده است.

او تصریح کرد: سامانه تلفنی، اینترنتی و موبایلی۱۴۱ به عنوان ابزار‌های ارتباطی شهروندان جهت اطلاع یابی از آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های ارتباطی، شرایط آب و هوایی، انسداد و رخداد‌های جاده‌ای است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار