معاون خدمات شهری شهردار همدان از آذین بندی معابر و میادین اصلی در سطح شهر همدان به مناسبت ایام دهه فجر خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- حسین مردانی گفت: در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، شهرداری همدان با تدارک لازم و تلاش شبانه روزی در پی بهترین فضاسازی سطح شهر در ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است و امسال میادین، بلوار‌ها، خیابان‌های سطح شهر آذین بندی و چراغانی شده و هدف ما ایجاد بهترین شرایط برای برگزاری جشن‌های چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.

ایام الله دهه فجر میثاق و عهدی با شهدا و فرصتی مناسب برای تداعی خاطرات انقلاب اسلامی است.

اودر ادامه گفت: تلاش مجموعه مدیریت شهری و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری این است تا آذین بندی خیابان‌ها و معابر با نصب بنر، پرچم، و المان‌های مناسب و فضاسازی جذاب، شور و حال انقلاب را در شهر ایجاد کند.

مردانی گفت: نصب کتیبه، پرچم‌های رنگی و پرچم ایران در عرصه پل‌های سطح شهر از اقدامات سازمان در جهت انعکاس منابع ارزشمند انقلاب و دستاورد‌های آن برای سطح شهر همدان است.

او گفت: به همین منظور ۳۰۰۰۰ متر ریسه پرچم ایران، ۶۰۰۰ متر ریسه ال‌ای دی در بلوار‌های اصلی و معابر، ۶ المان فلزی در میدان امام (ره)، پل هوایی چهار راه تختی، آرامگاه بوعلی، میدان جهاد، ابتدای بلوار مدنی و همچنین یک المان نوری در میدان آرامگاه بوعلی و ۱۵ عدد المان نوری پیروزی در بلوار خواجه رشید نصب شده است.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.