مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت:در سومین روز از ایام دهه فجر ۱۲ پروژه این شرکت در شهرستان‌های بانه و قروه افتتاح و کلنگ زنی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - هیوا لهونیان گفت: در سومین روز از دهه مبارک فجر ۹ پروژه شرکت توزیع نیروی برق کردستان در شهرستان بانه و ۳ پروژه نیز در قروه افتتاح و به بهره برداری رسید.

مدیر عامل شرکت توزیع نیرو یبرق کردستان با اشاره به اینکه برق رسانی به مسکن مهر عثمان آباد، رفع ضعف ولتاژ خیابان سپیده و اصلاح شبکه فشار ضعیف هوایی محله بساط آباد تنها بخشی از پروژه‌های قابل افتتاح در شهرستان بانه است، گفت: اصلاح شبکه فشار ضعیف هوایی در ۲۱ روستای این شهرستان و تبدیل آن‌ها به کابل خود نگهدار و همچنین تکخوانی کنتور ۱۵ روستا در بانه، مجموع پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ زنی در این شهرستان است.

او با اشاره به اینکه برای اجرای این ۹ پروژه بیش از ۵۹ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده، می گوید:درمجموع ۶۴۰ کیلومتر شبکه سیم فشار ضعیف هوایی در شهر و روستا‌های شهرستان بانه وجود دارد که ۲۰۰کیلومتر آن اصلاح و به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

لهونیان در ادامه به پروژه‌های دهه فجر در شهرستان قروه نیز اشاره کرد و گفت: ۳ پروژه اصلاح خط فشارمتوسط هوایی روستای بهارلو، جابجایی و کاهش قدرت پست هوایی عمومی و اصلاح شبکه فشار ضعیف زمینی روستای بهارلو و همچنین تبدیل کل شبکه مسی این روستا به کابل خودنگهدار، مجموع پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ زنی در شهرستان قروه است.

به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان: از ۱۲۴ روستای موجود در شهرستان قروه تاکنون شبکه توزیع برق ۵۶ روستای این شهرستان اصلاح و بهینه سازی شده است.

او در ادامه با تاکید بر اینکه طرح بهارستان به طور کامل در ۳۴ روستای شهرستان قروه به اتمام رسیده است، گفت: طی دوسال اخیر همزمان با اجرای طرح بهارستان در راستای اصلاح کل تجهیزات شبکه برق بخش روستایی، بیش از ۲۲۴ کیلومتر شبکه سیم مسی شهری و روستایی در قروه به کابل خود نگهدار تبدیل شده است.

گفتنی است؛ با آغاز ایام الله دهه فجر ۶ پروژه در شهرستان سروآباد و ۶ پروژه نیز در شهرستان بیجار افتتاح و کلنگ زنی شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.