مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی از آزادسازی ۲۵ هکتار از اراضی راکد صنعتی واقع در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در ۱۰ ماهه امسال خبرداد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - علی بهرامی زاده گفت: در ۱۰ ماهه امسال ۲۵ هکتار از اراضی راکد صنعتی واقع در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی آزادسازی شدند؛ در این مدت ۲۶۱ قرارداد به وسعت ۱۲۹ هکتار به دلیل راکد بودن اراضی و انجام هیچ نوع ساخت و ساز صنعتی در آن توسط هیات داوری شرکت شهرک‌های صنعتی استان فسخ شده است، از این تعداد ۱۲۴ قرارداد به وسعت ۹۰ هکتار در محاکم قضایی خراسان رضوی مطرح شده است.

این در حالی است که در ۱۰ ماهه سال گذشته طی فسخ ۳۰ قرارداد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی ۱۸ هکتار آزادسازی شده بود.

او گفت: داوری شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در راستای تعیین تکلیف قرارداد‌های راکد و همچنین کیفی سازی قرارداد‌های مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان نسبت فسخ قرارداد و آزادسازی این اراضی اقدام کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: در نتیجه اقدامات، ۴۲ قرارداد به میزان ۲۵ هکتار آزادسازی شد که از این تعداد ۲۲ قرارداد با وسعت ۱۳ هکتار خلع ید شده و ۲۰ قرارداد به میزان ۱۲ هکتار ناشی از انصراف پس از فسخ قرارداد از حضور در نشست‌های هیات داوری است.

انتهای پیام//ت.ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.