بازیابی پیام های حذف شده با برنامه WAMR

با برنامه WAMR پیام‌های حذف شده خود در واتساپ را بازیابی کنید.

باشگاه خبرنگاران جوان - تحلیلگران به تازگی برنامه‌ای برای دستگاه‌‌های اندرویدی کشف کردند که پیام‌های حذف شده آن‌‌ها را بازیابی و در برخی مواقع ممکن است اطلاعات مخاطبان را نیز سرقت کند.

به گزارش سایت nypost؛ محققان، برنامه‌ای پیدا کردند که به کاربران اندروید امکان می‌دهد پیام‌های حذف شده در پیام رسان واتساپ را بازیابی کنند. به گفته محققان، این برنامه می‌تواند اطلاعات زیادی از مخاطبان را سرقت کند.

براساس گزارش‌ها، برنامه WAMR علاوه بر واتساپ داده‌های حذف شده از دیگر برنامه‌ها همچون فیسبوک را نیز می‌تواند بازیابی کند. گرچه این برنامه به دلیل رمزگذاری شبکه‌های اجتماعی نمی‌تواند مستقیماً به شبکه‌های اجتماعی دسترسی داشته باشد. اما در عوض، از تاریخچه اعلان کاربر برای خواندن و ایجاد یک نسخه پشتیبان از پیام‌ها استفاده می‌کند.

بازیابی پیام

گزارش‌ها حاکی از آن است که ابتدا برنامه WAMR یک پیام حذف شده را پیدا می‌کند و سپس یک اعلان به کاربر نشان می‌دهد. (رسانه‌های اضافی، از جمله تصاویر، فیلم ها، گیف‌ها، صدا، یادداشت‌های صوتی، اسناد، برچسب‌ها نیز ممکن است از پیام‌ها بازیابی شوند). روزنامه امنیت اطلاعات گزارش می‌دهد که تاریخچه جستجوی اینترنتی و فهرست مخاطبین از جمله داده‌هایی هستند که توسط برنامه WAMR قابل دسترسی هستند. این رسانه همچنین گزارش می‌دهد که با وجود خطرات امنیتی احتمالی، برنامه WAMR تاکنون بیش از ۱۰ میلیون بار دانلود شده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار