معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: جاده دندی به تکاب که به علت کولاک شدید مسدود شده بود، بازگشایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - یوسفی گفت: در حال حاضر تردد در جاده های کوهستانی استان زنجان با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

به گفته معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان احتمال وقوع کولاک در جاده‌های کوهستانی استان وجود دارد.

او می گوید: رانندگان قبل از تردد در جاده‌های استان از وضعیت راه ها مطلع شده، از سالم بودن خودرو و پُر بودن باک بنزین اطمینان داشته و خودروی خود را به تجهیزات زمستانی اعم از وسایل گرمایشی، پتو، مواد غذایی خشک و فاسد نشدنی و زنجیر چرخ مجهز کنند.

یوسفی گفت: هموطنان هشدار‌های هواشناسی را جدی بگیرند و از تردد‌های غیرضروری در جاده‌های استان خودداری کنند تا گرفتار برف و کولاک نشوند.

او می گوید: در حال حاضر اکیپ‌های راهداری در ۳۲ گردنه کوهستانی و صعب العبور به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیر‌های ارتباطی استان خدمات ارائه می‌دهند.

پمدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: رانندگانی که قصد تردد دارند برای اطلاع از وضعیت جاده‌های این استان با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.