مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند‌های شهرداری تبریز از امضای تفاهم نامه همکاری بین این سازمان و پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز -  فاتح از امضای تفاهم نامه همکاری بین سازمان مدیریت پسماند‌های شهرداری تبریز و پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی خبر داد و گفت: این تفاهم نامه در راستای استفاده از دانش روز، فعالیت‌ها و تخصص‌های شرکت‌های دانش بنیان در حوزه مدیریت پسماند امضا شد.

تقویت و توسعه همکاری‌های فی مابین با هدف دسترسی و بکارگیری دانش فنی و فن آوری روزآمد در اجرای طرح‌های فناورانه پژوهشی، مطالعاتی، توسعه ای، کاربردی، مشاوره‌ای و آموزشی در موضوعات مرتبط با نیاز‌های طرفین از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.

 بر اساس این تفاهم نامه، پارک علم و فناوری استان متعهد به معرفی شرکت‌ها و محصولات دانش بنیان مرتبط با حوزه مدیریت پسماند توسط پارک به سازمان، همکاری در زمینه شناسایی و تعریف نیاز‌های پژوهشی و فنآوری و تهیه و ارسال پروپوزال توسط پارک، همکاری در خصوص معرفی، پژوهشگران و متخصصین مورد نیاز سازمان پسماند توسط پارک، ارائه خدمات علمی، اطلاعاتی، نرم افزاری و مشاوره‌ای به سازمان توسط پارک، فعال سازی یک مرکز در حوزه پسماند حداقل با حضور ۵ شرکت دانش بنیان در چارچوب مقررات پارک و ایجاد بستر لازم برای فعال سازی دفتر (تحقیق و توسعه) شهرداری در پارک علم و فناوری است.

 سازمان مدیریت پسماند نیز متعهد به ایجاد زمینه‌های مناسب جهت بهره گیری از توانمندی‌ها و خدمات پارک و واحد‌های فناور مستقر، اولویت داشتن واحد‌های مستقر درمجموعه پارک برای خرید محصول یا اجرای طرح ها، تهیه چالش‌ها و موارد قابل طرح در رویداد و جشنواره رویش و ایجاد بستر لازم توسط سازمان برای فروش محصولات و خدمات مرتبط شرکت‌های معرفی شده از طرف پارک است.

 مدت این تفاهم نامه از تاریخ امضا و مبادله آن به مدت سه سال است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.