پیام تسلیت امام جمعه و استاندار زنجان در پی درگذشت آیت الله صافی گلپایگانی

امام جمعه و استاندار زنجان در پیام مشترکی درگذشت مرجع بزرگوار عالم تشیع حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی را تسلیت گفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و استاندار زنجان در پیام تسلیت درگذشت عالم جلیل القدر، حضرت آیت الله العظمی حاج شیخ لطف الله صافی گلپایگانی را به تمامی شیعیان  تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است:

رحلت ملکوتی عالم جلیل القدر، شیخ المراجع و مرجع بزرگوار عالم تشیع حضرت آیت الله العظمی حاج شیخ لطف الله صافی گلپایگانی موجب تأسف و تأثر عمیق شد.


آن عالم وارسته و نستوه از شاگردان برجسته حضرت آیت الله العظمی بروجردی از یاران نزدیک و مورد وثوق امام راحل و از دلسوزان واقعی نظام بودند، که با نگاهی به خدمت ایشان درحوزه‌های مختلف همچون مبارزه با طاغوت، عضویت در مجلس خبرگان قانون اساسی و شورای نگهبان مشهود و پس از انتخاب حضرت آیت الله خامنه‌ای این ذخیره ارزشمند انقلاب، بعنوان مقام رهبری همواره ایشان را از نظرات و مشورت‌های خویش بهره‌مند ساختند.


عمر پر برکت این مرجع عظیم الشان در راه تربیت شاگردان ممتاز و در طراز انقلاب و تألیف آثار ارزشمند و گرانبهایی گذشت که همگی موجبات تقویت حوزه‌های علمیه را سبب شد.


اینجانبان ضایعه درگذشت آن فقیه سعید شیخ الفقها را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه، رهبری معظم، مراجع گرانقدر، علماء و روحانیت مکرم وعموم ملت عزیز ایران و جهان تشیع بخصوص به فرزندان بزرگوار و شایسته و بیت شریف ایشان صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض نموده و علو درجات آن فقیه صمدانی و حشر با اولیائش را از خداوند متعال مسئلت می‌نماید.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.