قرارگاه صدور اسناد کشاورزی در سازمان جهاد کشاورزی به منظور بررسی اقدامات انجام شده در راستای صدور اسناد اراضی کشاورزی تشکیل و نخستین جلسه آن هم امروز سه شنبه برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: قوانین و مقررات متعدد و مرتبط با تثبیت مالکیت متقابل دولت و بهره‌برداران اراضی کشاورزی نظیر قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان‌های فاقد سند رسمی، ماده ۹ قانون جامع حد نگار و ماده ۵۴ قانون رفع موانع تولید و ارتقا نظام مالی دولت وجود دارد.

محمد فرید سپری می گوید: از سال گذشته در اجرای تفاهم نامه بین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و وزارت جهاد کشاورزی؛ در سطح استان هم تعامل و همکاری مناسبی شکل گرفته و پیگیری‌های جدی در راستای رفع موانع و فراهم کردن بستر لازم برای صدور اسناد اراضی کشاورزی انجام شده است.

او با تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی در راستای صدور اسناد کشاورزی گفت: با سند دار شدن اراضی کشاورزی، الگوی کشت معنی پیدا می‌کند و تجمیع اراضی نیز امکان‌پذیر خواهد شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: این سازمان متولی صدور اسناد کشاورزی است و در این زمینه باید تمام توان خود را بکار گیریم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.