مدیر امور سینمایی حوزه هنری خراسان رضوی از احتمال اکران نشدن چند فیلم پر مخاطب در جشنواره مشهد خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد -  احمدرضا بهبهانی گفت: طبق شنیده‌های قبلی احتمالاً سه فیلم پرمخاطب از جمله مرد بازنده، علف‌زار و نگهبان شب در جشنواره فیلم فجر مشهد حضور نخواهد داشت، اما این موضوع به صورت قطعی در نشست خبری فردا مشخص خواهد شد.

او گفت: در جلسه بین مدیران سینما‌های مشهد شد صحبت این بود که قرار نیست چهار فیلم را به سینما‌های مشهد بدهند که سه مورد از آن‌ها را که به خاطر دارم، فیلم‌های مرد بازنده به کارگردانی محمدحسین مهدویان، علف‌زار به کارگردانی کاظم دانشی و نگهبان شب به کارگردانی رضا میرکریمی است.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری خراسان رضوی گفت: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و دبیر نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد در حال رایزنی در این خصوص بودند و حتی بابت این موضوع به تهران سفر کردند که این فیلم‌ها را برای جشنواره فیلم فجر مشهد داشته باشیم، اما اطلاع ندارم که نتیجه چه شد و این موضوع فردا در نشست خبری جشنواره مشخص می‌شود.

با این حال به گفته حجت طباطبایی که حداقل ۱۶ فیلم از فیلم‌های جشنواره فجر امسال در ۶ سینما مشهد اکران می‌شود و سینما‌های برگزارکننده جشنواره، تعداد فیلم‌ها، جدول اکران و زمان بلیت‌فروشی را مشخص کنیم و به محض نهایی شدن، به مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بهبهانی گفت: از چهار روز پیش تمام شهر‌ها برنامه‌ها و جدول اکرانشان مشخص شده، اما در مشهد هنوز مشخص نیست و حتی مدیران سینما هم نمی‌دانند. حتی نمی‌دانیم که چطور می‌خواهند سیستم سمفا را باز کنند و ظرفیت به چه صورت است. فقط به ما اعلام کردند که فردا در نشست خبری مشخص می‌شود. با این حال امیدوارم جشنواره فیلم فجر در مشهد هرسال پرشورتر از سال قبل برگزار شود. متولیان فرهنگی نیز دغدغه داشته باشند و به فکر ضرر و زیان سینما‌ها باشند.

نوزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر مشهد در حالی قرار است از چهار روز پس از آغاز چهلمین دوره آن از پانزدهم بهمن ماه در سینما‌های منتخب مشهد آغاز به کار کند که تاکنون جزئیات برگزاری این جشنواره شامل سینماها، فیلم‌ها، جدول اکران و زمان بلیت‌فروشی مشخص نشده است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام//ف. ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.