اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از پوشش رسانه ای و نقش آفرینی رسانه های خراسان رضوی در جشنواره فیلم فجر خبرداد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - پوشش رسانه ای جشنواره فیلم فجر در سینماهای مشهد به منظور نقش‌آفرینی هرچه بیشتر رسانه‌های خراسان رضوی در رویداد مهم فرهنگی و هنری نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد و همزمان با چهلمین جشنواره فیلم فجر، انجام می شود که بدین منظور کمیته رسانه با مسئولیت بسیج رسانه، کمیته تبلیغات و فضاسازی شهری با مسئولیت شهرداری مشهد، کمیته نقد و پژوهش با مسئولیت حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی فعال شده است.

ستاد برگزاری نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد در خصوص شرایط حضور رسانه های متقاضی در این طرح اعلام کرد که متقاضیان با مشارکت مدیریت مجموعه سینمایی و پشتیبانی کمیته های مذکور یک مرکز رسانه‌ای (استودیو) راه اندازی و در طول زمان نمایش فیلم های جشنواره، تولیدات مستمر خبری تحلیلی خواهند داشت.

براین اساس، متقاضیان با هماهنگی کمیته نقد و پژوهش پس از نمایش هر یک از ۱۶ فیلم حاضر در جشنواره، نشست نقد و بررسی برگزار کرده و این رویداد را پوشش رسانه‌ای خواهند داد.

مهلت و نحوه ارسال درخواست و طرح پیشنهادی، ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۹ بهمن ماه ۱۴۰۰ در بستر پیام رسان ایتا به نشانی Jfilmfajr_khr @ و شماره ۰۹۹۰۴۶۰۷۶۳۹ تعیین شده است.

آثار فاخر و ارزشمند تولید شده در قالب برنامه‌های تلویزیونی در سطح ملی و استانی پخش و در پایان جشنواره، نشان رسانه برتر و قدردانی از سوی ستاد برگزاری نوزدهمین جشنواره فیلم فجر به آنان اهدا خواهد شد.

نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد همزمان با چهلمین جشنواره فیلم فجر از ۱۵ تا ۲۲ بهمن ماه در مشهد برگزار می شود.

انتهای پیام//ت.ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار