مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: این اداره‌کل در دومین دور از نمایشگاه "مسجد جامعه پرداز" که در مرکز تخصصی امام سجاد(ع) مشهد برگزار شد، حضور پر رنگ و موثری داشته و خوش درخشید.

به گزارش  روابط عمومی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام والمسلمین منصور باقربیک تبریزی اظهارداشت: دومین نمایشگاه "مسجد جامعه پرداز" که به مدت سه روز و با حضور ۱۱ استان مختلف کشور در مشهد برپا شد.

او خاطر نشان کرد: در کنار این‌نمایشگاه، دوره ویژه ائمه جماعت روستا و شهرهای استانهای مختلف در راستای ارتقای سطح فعالیت ها و محور قرارگرفتن آنها در حوزه فعالیت‌شان با حضور رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور برگزار شد و طی آن طرح محوری بوم ویژه هر استان تدوین و بزودی اجرای آن در استان‌های کشور آغاز می‌شود.

او  با اشاره به اینکه این دوره و نمایشگاه به همت بنیاد هدایت کشور برگزار شده بود، خاطرنشان کرد: این بنیاد، ماموریت دارد تا با تمرکز بر رشد امام مسجد، موجبات ارتقای مسجد و محله آن را برای نشر خدمت و محبت در جامعه فراهم آورد و امام را به مرور زمان از امام مسجد به امام محله تبدیل کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، گفت: طرح محوری بوم براساس شاخص ها و ویژگی های استان ویژه ائمه روستا و محلات شهری توسط کارشناسان خبره بومی تهیه و تدوین شده و بزودی آموزش و انتقال تجارت به آنان انجام خواهد شد.

او  بیان کرد: در قالب این طرح، ائمه روستا و محلات شهری برای پیدا کردن راهکار و حل مسائل حوزه فعالیت خود با کمک مردم گام برخواهد داشت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار