آموزش صرفا مجازی از امروز در بیشتر مدارس کشور دوباره آغاز شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان - بر اساس دستور ستاد مقابله با ویروس کرونا و با افزایش تعداد مبتلایان به اُمیکرون در کشور، مدارس استان‌های قرمز، غیرحضوری شد.

با وجود شرایط فعلی، اکثر خانواده‌ها هم تمایلی برای حضور فرزندان خود در مدارس به صورت حضوری ندارند و ترجیحشان آموزش به صورت آنلاین است.

مدارس ابتدایی استان قزوین، مدارس استان سیستان و بلوچستان، مدارس شهرستان‌های نطنز، کاشان و آران و بیدگل در استان اصفهان، مدارس اراک، ساوه، محلات و دلیجان در استان مرکزی و مدارس استان یزد به دلیل تغییر رنگ بندی کرونایی غیر حضوری شده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
قابل توجه باشگاه خبرگاران:معلمان عزیز الان دوساله هم آموزش مجازی و هم آموزش حضوری دارند آن هم نه چهار ساعت بلکه شده 20 ساعت در روز !!در کدام ارگان کارمند با وسیله های شخصی خودش و بیشتر از ساعت وظیفه اش کار می کند آن هم با حداقل حقوق و بدون یک ریال مزایا؟!!!تمامی ارگان ها اعم از پرستاران ،قوه قضائیه و ... دارای حقوق آنچنانی و مزایا و حق سفر و مزایای مناسبت های مختلف اعم از روز زن و مرد و ... هستند ولی فرهنگیان فقط شعارش را شنیده اند و بس!!!و این شعار همیشه در رسانه ها ادامه دارد...
پس تیتر خبرتان را عوض کنید
آخرین اخبار