استاندار اصفهان گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به کوری چشم دشمنان هرساله پرصلابت‌تر از گذشته در حال تعالی و توسعه است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - زنگ انقلاب همزمان با ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در ۱۲ بهمن ماه سال ۱۳۵۷، در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به دست مرتضوی، استاندار اصفهان در دبیرستان دخترانه شاهد حضرت مهدی (عج) شهر اصفهان به صدا درآمد.

سیدرضا مرتضوی گفت: انقلاب اسلامی به مدد الهی و رهنمود‌های داهیانه رهبر انقلاب و به کوری چشم بدخواهان، پرفروزان‌تر از گذشته در حال تلالو در عرصه نظام بین الملل است.

او ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: امروز شاهد تعالی کشور در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، خدماتی و … در آوردگاه‌های ملی و بین المللی هستیم و ایران اسلامی در پزشکی، نانو تکنولوژی، تولید علم به جایگاهی ممتاز رسیده است که این امر مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های مردم سختکوش و شریعتمدار ایران اسلامی و رهبری دوراندیشانه و حکیمانه رهبر انقلاب و اهتمام مجدانه همه دلسوزان نظام است.

نظام سلطه، در طول این ۴۳ سال که از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد، با تمام قوا و بکار گیری عده و عده فراوان سعی کرده است به صور مختلف اعم از روش‌های سخت افزاری و نرم افزاری، چه در عرصه نظامی گری و چه در جنگ اقتصادی، این نظام مقدس را دچار فتور و اخلال کند.

به گفته استاندار اصفهان اضافه به کوری چشم دشمنان و اذناب کوته اندیش منطقه‌ای آنان، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هرساله پرصلابت‌تر از گذشته در حال تعالی و توسعه است و هرگز اجازه نمی‌دهد دشمنان قسم خورده این نظام مقدس ذره‌ای به اهداف شوم و منحوس خود دست یابند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.